SJUKARE

Gick upp vid halv 7 imorse och åkte till stallet och fixade allt där och plocka lite. Tanken var att jag skulle ha ridit då också men kunde knappt andas så jag gav upp och åkte hem, men funderar på att strax åka ut igen! Jag är så himla ridsugen, inte ridit på ett par dagar nu pga sjukdom och att jag har gjort annat med honom.

Veckans schema:

Måndag:
Banan, Om jag orkar ta mig ut till stallet en gång till så ska jag försöka orka med ett pass på gärdet för att känna av honom lite och han lär vara nedrans pigg!

Tisdag:
Banan, form och takt.

Onsdag:
Ut i skogen och klättra med honom samt lyfta på benen ordentlig i skogen.

Torsdag:
Banan, form och takt.

Fredag:
Banan och lite bommar.

Lördag:
Vila - Åka till Bollerup för det skulle vara en STOR hästloppis där och det får man ju inte missa :)
Titta extra efter: benlindor, paddar, vita schabrak, rundsytt träns?

Söndag:
Longera.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE