Tips!

Idag var jag iväg till Stable store i Kristianstad och skulle kolla på ett nytt dressyrspö för härom dagen lekte P med mitt så Hera bet av det på mitten? Ja iallafall så hade dom inte ett enda dressyrspö under 500:- och så mycket tänker jag inte lägga på ett spö eftersom jag använder det max 2gånger i månaden kanske så hoppas jag har bättre tur på lördag.

Men iallafall åter till tipset, så kolla jag på deras olika pälsglans istället och hitta ett ifrån TIB som jag blev sugen på att testa! Och när jag kom hem så lukta jag på det och himlans vad GOTT det lukta! Provade det direkt på Håkan och det värka vara hyffsat bra, kanske inte helt kanon men det får full poäng bara för det lukta så himla gott! :)

Råka slinka med en kam också, den verka bra eftersom det är så glest emellan så det inte sliter så mycket på svansen och manen.

Pälsglans: 169:-
Kam: 12:-


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE