Trött

P kommer hem runt halv 7 på morgnarna efter jobbet och jag brukar åka till stallet 7, men imorse ville jag bara ligga kvar och ville inte alls åka iväg men när man väl är i stallet nu är det ju inga problem men just det att komma upp är så jobbigt... Men idag var sista tidiga morgonen i stallet, nu har jag inte morgonfodringen förrän på söndag. Skönt men måste ju ändå upp för jag ska jobba.

Idag kommer Tigon 11.50 och dagbarnet kommer 14.30.

Ska mocka och greja nu och sen ta in Håkan. Blev ingen ridning igår och idag blir det ett lättare pass på gärdet, vet inte ens om jag kommer palla det. Min näsa är helt genom snorig och hostar som en gnu. Jag vill bli frisk nuuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Evelina - equilina.se

Sv: Jag köpte dem på Eurohorse hos en utländsk säljare, det står Jockey på dem.

2012-04-24 @ 10:12:12
URL: http://equilina.se

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE