Torsdag

Idag är det en helt vanlig tråkig torsdag, jobbade länge och allt har varit surt. Nog om det!
 
Om 1vecka och 1dag kommer min älskade mamma hit och med sig har hon inte vem som helst utan mitt hjärta, MIN HERA, min hund mitt allt. Ringde till henne idag och nästan grina och bad henne komma hit idag redan med min lilla vovve men det går tyvärr inte. Idag är det även 1vecka och 2dagar kvar tills jag flyttar, 50 mil.. Ja jag flyttar ju hem till Värmland igen ifrån Skåne, delade känslor. Skönt och jävligt jobbigt men jag har gett mig katten på att jag snart är tillbaka i Skåne igen.
 
Laddar förfullt inför hösten är är så taggad på att dra igång riktigt med Hera och hennes utveckling. Kommer gå all in på Agilityn nu för det är nog trotsallt det som är hennes grej! Har ju innan haft en god inställning till bruks men om man har en blandras känns det onödig energi och tid men vi kommer absolut inte sluta med lydnad och spår!
 
För någon vecka sedan hade Hera hoppat över våran häck hemma som är 130cm och själv är hon 33cm, hur kan hon????
 
Den 22:e augusti börjar våran första kurs i Kristinehamn, spännande :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE