Förkyld

Gått och blivit små förkyld, gillas inte!

Får bli en lugnare ridtur i dag, känns inte som jag har ork till något annat plus att han har ju vilat i två dagar min lilla gubbe.

Vad jag köpte på mässan då:

1 orange dressyrschabrak ifrån märket USG
1 burk med Bvitamin med äppelsmak (vet att det står till ponny men funkar till stora hästar också!)
1 par tyglar, hittade verkligen dom perfekta ifrån märket Lippo
1 pannband med guldiga stenar, märkeslöst tror jag? Mitt riktiga OSpannband håller på och tappar massa stenar
1 conchos ifrån Kyro
1 Hundboken (ska bli Heras träningsbok)
2par svarta beskydd ifrån Horze! (69:-/par) verkade dock inte vara någon vidare kvalité men duger som träningsskydd

Det lilla kom jag hem med ifrån mässan, trodde och hoppades på mer! Men orkade inte prova ridbyxor och kläder, så mycket folk överallt! Hi hi


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE