19/1

En bra dag, bäst!

Jag är kär och lycklig. Pontus visar mig dag in och dag ut vad kärlek är och han älskar mig verkligen för den jag är. Kan man hitta någon bättre? Vi har gjort varandra så mycket illa men ändå kan inget skilja oss åt. Vi håller på och jobbar på saker och ting och det går åt det bättre hållet! Både han och jag har svårt att tygla vårat humör och vi älskar att reta varandra och vet precis hur och vad vi ska säga för att få igång varandra och bli ovänner. Men.. Det är över med sån s k i t nu, för vi älskar varandra! ♥ Kärleken mellan oss har verkligen visat att kärlek övervinner allt!


Imorgon är min första jobbe fredag, lite drygt.. Ingen långhelg men inte fel med mer pengar heller? Idag har vi haft en mysig dag :] Först morgon promenad och sen så lagade vi mat - ris, kyckling i ugn och tranbärssås!
Sen på eftermiddagen bakade vi en jättesmarrig KLADEKAGA :]

Nu vill baby att jag ska krypa ner bredvid honom, natti och sov så gott!



(gammal bild...)


PUSS

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE