20/1

Imorse kom Emilia 06.45 och ska vara här till 16.00, pppuh! Skönt hon var snäll emot mig och lät mig sova 1timme imorse. Nu börjar hon bli riktigt trött och gnällig så det är dags för damen att vila lite.

Funderar på att medans hon vilar titta på "Mammor och Minimodeller", missade det imåndags och det kan vara rätt kul att titta på.


Imorgon ska vi åka och titta på ny bil tror jag, det är ett måste med ny bil lika måste det är med ny sadel... Buhu, måste nog välja bort en ny sadel denna månad.

Måste verkligen städa här hemma men jag orkar inte, det ser ut som skit och det får det även göra.. Om inte jag städar så gör ingen annan det heller så, varför jag?


Ha det så bra idag!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE