29/1

Haft noll insperation eller lust till att skriva något. Så trött på allt nu och mest att det blev hårt och snö!

Igår så var första gången sen juldagen vi var ute, jag och alla pojkar! Eller rättare sagt ett helt fotbollslag? Haha älsklingen och killarna hade lagfest och jag ville vara med :] Dom var först i klubbstugan sen hämta dom upp mig och vi åkte till Abbe och sen vidare till Depå.

Idag har det inte hänt så mycket, klockan ringde 07.30 och det var dags att åka till stallet.. Kan meddela det var rätt tungt att gå upp då, bakis och 4timmars sömn. Vi var rätt snabba hem igen jag&Hera och slängde oss och myste i soffan :] Sedan titta jag och älsklingen på film och vid 3-tiden tog vi oss väl upp igen och jag&Hera åkte till skogen och la ett spår och sen till stallet och sen till skogen igen och gå spåret :] Det gick sådär idag, hon var så uppspelt att äntligen få komma ut iskogen. Sen tillbaka till stallet igen och tog in odjuren och nu väntar jag på PONNYAKUTEN :]!!

Ledig imorgon, skönt! Hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag så måste verkligen S T Ä D A! Kanske svänga inom Hässleholm också?

JUST DET! Jag har börja förvandla om hemmet, vitt och rosa toner och det kommer bli så himla fint! Älskar inredning, det är bland det bästa som finns verkligen! Beställde 3saker ifrån Jotex: Gardiner, Sängkappa och Duschdraperi




Som ni kanske ser så är det Shabby chic som gäller hemma hos oss.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE