Sprattel

Tanken idag med dagen ridpass var att jag skulle rida "av" honom lite på gärdet men han var så tokig under uppvärmningen, stegra försökte sticka osv så istället  fick jag rida hem och hämta longerlinan och longera av honom istället och jag tror han tyckte det var skönt och få springa av sig allt bus!

JAG OCH MAMMA SKA SES I GÖTEBORG OCH GÅ PÅ GÖTEBORGS HORSE SHOW!!!!!! :] Wieeeee

Just det, igår fick jag ett impuls att åka till Börjes Tingsryd. Fyndade en del men är väldigt besviken.. Hade större förväntningar!

Detta fick följa med hem:
- 2par svarta bots (jätte billiga 89:- par)
- 1 hals fleecetäcke (149:-)
- idominsalva (30:-)
- 1pack med 4 benlindor limegröna (75:-)
- 1par bak benskydd i läder (75:-)
- 1 brunt pannband med gula/blåa stenar (129:-)
- 1par RÖDA ridbyxor (430:-)
- 1 svart ridväst (95:-)
- 1 galltvål (30:-)
- 100st tuggben (50:-?)
- 2l eller vad det är linementschampoo (85:-)

 
Sen vet jag inte om det vart något mer men nu efterhand så känns det som jag kunde ha väntat till den 25:e. Men men, rätt nöjd ändå!


VILL ATT DET SKA BLI MJUKT NU!!! Vill kunna rida ordentligt igen :]


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE