ÅÅÅÅÅÅHHHHH

Kom just på mig själv att jag satt och titta på olika hästsidor på diverse saker men ska verkligen försöka hålla igen lite, jag behöver ju egentligen ingenting nytt men det är ju sååååå roligt! Dock är kanske ett träns på väg hem snart till mig men inget bestämt än. Herregud!

Igår så red jag ut i skogen och galoppera mycket i fältsitts och släppte även efter mycket så han fick länga och sträcka. Han svarade väldigt snabbt framåt men dock lite svår att få tillbaka men efter lite övertalning så lyssna han.

Hoppade även lite nerfallna träd och på stigarna gjorde vi öppnor och slutor. Han fick till så fina slutor. Dock så jobba vi slutor och öppnor i skritt bara, men han fick till dom himla bra och hade jämntakt och ja det flöt på bra!

Han blev så himla mjuk och go på slutet! Lyckat :)

Idag så var det skogen igen men idag hade vi vår klätterbacke som mål. Red dit och klättrade en hel del, även i trav och galopp och idag gick det riktigt bra och han tog i, han börja mjukna i kroppen redan efter några få minuter. Han gillar verkligen att klättra och ta i med kroppen! Hoppade även idag över lite nerfallna träd samt träffa på en surgubbe som tyckte Håkan trampa upp skogen för mycket, haha ja vad säger man? Finns det något att säga eller ska man bara skratta åt det?

JUST DET, skulle ju skickat ett sms till Mollis om jag får låna hennes bana imorgon men skickar det imorgon bitti istället. Brukar aldrig vara några problem :) Så imorgon får det bli banan efter två dagars ridning i skogen!

image description

Kommentarer
Postat av: Evelina - equilina.se

Sv: ett rundsytt och ett men lack på nosgrimma och pannband, båda bruna strl full :-) Du hittar bilder på dem i kategorin Om Corleano, dock med andra pannband :-)

2012-06-05 @ 22:20:34
URL: http://equilina.se

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE