Go for gold

Red på gärdet igår, min veckoplanering blir lite som den blir nu förtiden men så kan det vara.

Red iallafall på gärdet och han fick bara gå i skritt och trav. Jobbade mycket sidled och hans form och takt.

Anna tycker att jag inte ska nöja mig med när han har hittat takten utan hon vill att det ska vara mer energi i takten också så det jobba vi på.

Igår kunde han tydligen inte gå i öppna och visste inte alls vad det var men efter ett tag så släppte hans humör lite. Han är verkligen en speciell man :) Det var därför lite som vi skippa galoppen, bråkar han redan i skritt så är det ingen ide för då är det sju reser värre i galoppen så då är det bättre att lösa det i skritten först!

Han blev väldigt lösgjord och skritta och trava på nöjt och frusta ur sig alla spänningar!

Idag får han dock vila men imorgon får det bli Mollis bana, ja imorgon får det bli så och nu ska jag inte ändra mig :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE