Mycket hund

..men även häst!

Igår kände jag lite på Håkan på gärdet och vilken förbättring det har blivit på våran ridning sen vi börja rida för Anna. Så kul att det går framåt och att man verkligen märker skillnad!

Mycket skritt och trav och en ordentlig uppvärmning med mycket sidledsrörelser. Övergångar är något vi tränar mycket fortfarande och det går framåt där med.

Igår kändes han dock väldigt stark och han la hela tiden sitt huvud i mina händer och ville jag skulle bära upp honom men försökte hela tiden rida upp honom men det är svårt.

Längtar tills Anna ska prova Håkan och se vad hon tycker om honom, hon var dock lite orolig tror jag för hon ville helst testa honom i ridhuset, hehe!

Idag så ska han få gå en runda i skogen och sträcka på sig!

Håkan är mitt älskade hjärta ♥ Inte en dag utom honom, han har funnits där i 6år och aldrig svikit mig så jag sviker aldrig honom.

image description

Visst känns det lite som jag sviker honom när han inte får 100% uppmärksamhet som annars men jag tror han tycker det är ganska okej ändå.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE