Spår

Ikväll ska spårgänget samlas igen och ge oss ut i skog och mark och spåra :) Hoppas på bättre resultat idag!

Igår var det ju röddag och hel tomt på klubben så tog Hera och gick det eftersom min cykel redan stod där.
Agilitybanan ekade så vi var där och lekte lite - hopp, a hinder, slalom, tunnel och däck.

Hittade på lite egna banor och sprang runt där. Hon blir vääääldigt laddad som jag nämnt tidigare så hon tappar lätt fokus ifrån mig och det är inte så bra, så vi jobba mycket att hon ska lyssna och inte hoppa huller om buller.

Hon är så rolig att jobba med så om bara jag lär mig agilitygrunderna kommer hon nog bli en hejare på det där.


Idag laddar vi spår!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE