Usch

För ett par dagar sedan så färga jag håret mörkare men insåg just nu att jag missat värsta fläcken som är typ ljusbrun, hur lyckas man? Ser förjävligt ut rent ut sagt! Vill ju egentligen färga tillbaka till lite ljusare igen.. F*n, jaja får se hur det blir!

Sitter just nu i bilen på Strandvallen, ligger strax utanför Mjällby. Pontus ska spela fotbollsmatch och klart man ställer upp och följer med och hejar! Blåser dock typ storm och är jättekallt, kommer även lite snö?????

Ikväll vill Pontus även att vi ska gå ut, är typ aldrig ute! Men jag vet inte? Har stallet imorgonbitti så känner mig inte så taggad och ska till stallet ikväll och rida så jag får se om jag följer med eller inte!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE