Hera min lycka

Vem hade kunna trott detta om henne på denna korta tid????? Hon är helt fantastisk och kommer bli så duktig!

Igår hade vi ju Allmänlydnadskurs men istället för lydnad körde vi Agility! Gissa om vi var laddad!

Tro det eller ej men jag klarade av att ha Hera lös hela passet! Helt lös :O Hon följde mig överallt och lyssna så bra på mig! Lös bland minst 20 andra hundar och hon fokusera bara på mig, det är rätt otroligt!

För dom som inte riktigt känner till damens humör eller har träffa henne tycker nog det låter fjantigt att bli glad över en sån sak men jag är helt otroligt glad! Jag stråla hela kvällen igår! Ringde mamma två gånger för att berätta!

Vi träna Hopp, Lången, Slalom och Tunneln.

Hopp och tunneln kan hon utan till men Lången och Slalom var helt nytt för oss men hon lärde sig det snabbt och slalomen trodde jag inte hon skulle greja så fort.

Tänk vi klarade en hel agilitybana lös bland alla andra hundar! Haha detta kommer jag leva på länge! Undra om hon klarar det ikväll igen!!

Bara en gång kvar på Allmänlydnadskursen och det är på måndag och då ska vi ut i skogen och spåra! Bara favoritsaker nu sista gångerna!

Ikväll är det Rallylydnad och torsdag Ringträning!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE