Utvärdering

Tänkte utvärdera två produkter jag använt nu i två månader och båda kommer ifrån Hööks.

Först ut:



"Grip stick", kan man ta på sadeln och stövlarna så att man får bättre grep om sadeln och inte glider runt. Jag tycker faktiskt denna har fungerat super och är värd att testa om man inte har testat. Kostar 99:- och är väldigt dryg. Smigdig att ta på och kladdar inte eller missfärgar. Bara att dra på lite precis innan ridning så sitter man som gjutet sen!

4/5

Nästa är:


HELT SUPER! Så smidig att använda! Glycerintvål i gelformat, och det är lätt att ta på och gör sakerna glänsande fina och håller sig mjukt och smidigt länge. Enda minus är väl att när man väl har börja använda det vill man smörja allt och hela tiden för det går så lätt och det är så roligt så det tar slut fort! Jag köpte det för 2månader sedan som sagt och redan gjort över med mer än halva.

5/5 LÄTT

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad duktig du måste vara på att tvätta dina grejer! Måste också köpa den där gelen och prova! :)

Sv: Just den dagen jobbade jag hos min pappa och där får jag ta med hon, så skönt att man fortfarande kan jobba lite, än fast man har en valp! :D

2012-05-05 @ 17:00:57
URL: http://Mazuqvikana.blogspot.com
Postat av: Agnes---djurfickorna

Fin blogg! :)

2012-05-05 @ 18:54:51
URL: http://djurflickorna.devote.se
Postat av: Timmie

Sånt klister är superbra att ha ibland när man tränar. Har för mig att man inte få lov att använda det på tävling men är inte hundra. Har i alla fall aldrig vågat använda det på tävling haha.



Sv: tack så jätte mycket för din kommentar!! :) hoppas du har en trevlig helg! :)

2012-05-05 @ 18:59:14
URL: http://dressyrkillen.se
Postat av: Dressyrteamet

blir det inga märken alls på sadeln av klistret? lite tveksam om jag vågar smeta på sånt på childericsadeln...men är ju nyfiken.

2012-05-10 @ 17:26:08
URL: http://dressyrteamet.se

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE