Egentligen...

Så borde jag vara sjukt glad osv nu men är allt annat än det... Mår som en kratta! Alltså denna vinter, aldrig varit såhär mycket sjuk som jag har varit. Förkyld, feber, huvudvärk och enormt ont i halsen just nu. Känns inte alls så lockande att sitta i en bil till Göteborg imorgon men förhoppningsvis så hinner jag känna mig liiiiite bättre tills imorgon.
 
Idag blev det ingen löshoppning som var planerat för jag orkade inte helt enkelt. Klappade lite på honom och checkade så allt var okej, mer orkade jag inte.
Men räknar som sagt med att må bättre imorgon så imorgon ska jag löshoppa på morgonen och "leka" lite i
paddocken med honom för det tycker han är så roligt :)
 
 
Igår red jag och mamma en långtur i skogen, så härligt att kunna trava långa sträckor och galoppera så att dom verkligen får springa av sig! Men som sagt så longera jag honom även innan för att förtillfället så är han verkligen ett monster att rida i skogen, han stegrar hela tiden och det är inte dom minsta stegringarna plus att när han är på väg ner från stegringen så sparkar han bakut. Enormt kul eller så är det inte det alls...
Igår höll han sig i skinnet och inte en enda stegring, stort framsteg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Vad kul! :) Då hoppas jag att vi ses!

2014-02-27 @ 03:11:32
URL: http://jmdressyr.se

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE