Vecka 9 och sportlov!

Hej!
 
Idag är jag inne på min 8:e jobbdag och jag börjar känna mig väldigt trött och sliten men det funkar ändå, rätt skönt nu på jobbet när alla elever har sportlov och jag får tid att greja med annat och pyssla och göra lite fint här på skolan.
 
Nu två dag i rad har jag ridigt i padocken och det har gått över förväntan och han sköter sig bra, pigg men ändå helt okej. Låg på lite mer igår än i lördags men i lördags var han piggare men det gick att omvandla den energin till något positivt och han jobbade på otroligt bra! 
Igår när jag åkte hemfrån jobbet svängde jag in på Hööks och köpte ett nytt bett. (Jag är bettokig och har nog snart provat alla som finns) Han var helt okej med det och verka nöjd (likadant varje "förstapass"), fick honom i en trevlig form tillslut men som sagt så låg han på lite mer än vanligt men kan ha och göra med att det blåste och en annan i stallet longerade sin häst samtidigt och den var lite halv vild om man säger så.
 
 
Nya bettet från Gold Medal 239:-
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE