6/3

Dagarna går oändligt fort faktiskt, det är så underbart! Bara en jobbdag kvar sen tar banne mig jag helgen och så jag ska njuta! 

Igår börja jag rakna Håkan, han tycker det är fruktansvärt jobbigt och klippmaskinen var lite se sådär. Halva hästen klippt iallafall och idag åker resten. Han blir så otroligt blank och fin. 
 
Han har faktiskt haft vilodag tis och onsdag! Idag ska jag försöka hinna raka färdigt och sen tömma honom lite! 

Igår beställde jag hem lite nya saker till honom och mig! 

1. John Whitaker Stalltäcke
2. Bandage underlägg
3. Lackboots
4. 2par ridbyxor till mig, ett par bruna utan märke och ett par jeansfärgade John Whitaker! 

Förra veckan fick jag även hem en ny John Whitaker hjälm! En exakt likadan som jag har nu men denna ska jag göra om lite är det tänkt! Bara jag har inhandla allt så ska jag visa er och det kommer att bli så bra! 




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE